dawka paliwowo powietrzna średnich i wysokich obrotów

dawka paliwowo powietrzna średnich i wysokich obrotów

Postautor: kamil84848 » 05 kwie 2017, 21:47

witajcie. tak jak w temacie chodzi mi o to jak to wzbogacić dawkę, na wolnych można to regulować śrubka pilot jet,ale jak to zmienić na obrotach średnich i wysokich.czy w ogóle się da?
kamil84848
Podawacz śrubek
 
Posty: 9
Rejestracja: 25 paź 2015, 12:43
imię: kamil
miejscowosc: Lwówek Śląski
garnek: n63

Re: dawka paliwowo powietrzna średnich i wysokich obrotów

Postautor: mradamf1985 » 06 kwie 2017, 13:34

Hm.. jedyna znana mi opcja to wymiana dyszy głównej i podniesienie iglicy. Dyszę trzeba by dobrać a iglica chyba sama w sobie z tego co wiem nie ma regulacji. Myślę że trzeba trochę doświadczenia żeby się za to zabrać i zrobić dobrze.
mradamf1985
Motorowerzysta
 
Posty: 40
Rejestracja: 18 mar 2017, 20:57
imię: Adam
miejscowosc: Rzeszów
garnek: S900

Re: dawka paliwowo powietrzna średnich i wysokich obrotów

Postautor: kosteg » 06 kwie 2017, 16:25

Jeśli się nie mylę podniesienie iglicy (regulacja jej długości) to tylko zmiana chwili w jakiej następuje pełne otwarcie. Aby sterować proporcjami trzeba zmienić dyszę i iglicę... Albo (i tu niech mnie ktoś ewentualnie poprawi) zostaje nam komora pływakowa. Położenie pływaka winno być regulowane. Jeśli będzie on niżej, będzie w komorze mniej paliwa a zatem będzie go mniej trafiało (przy otwartej przepustnicy) do silnika co zaowocuje zubożeniem mieszanki. W przeciwną stronę spowodujemy wzbogacenie takowej.
73!
Awatar użytkownika
kosteg
Motocyklista
 
Posty: 371
Rejestracja: 21 kwie 2015, 10:51
Lokalizacja: Wrocław
imię: Marcin
miejscowosc: Wrocław
garnek: N86 / Exo 500

Re: dawka paliwowo powietrzna średnich i wysokich obrotów

Postautor: kamil84848 » 06 kwie 2017, 20:43

pytam bo mam wydech przelotowy baracuda i przy wymianie świec zauważyłem że te stare są jakieś jasne lekko siwe,wiec zastanawiam sie jak mu wzbogacić aby miały odpowiedni kolor kawusi z mlexzkiem.iglicy u nas się nie podnosi lecz poziom w komorze pływakowej jak najbardziej można podwyższyć jeśli to nie pomoże to zostanie mi tylko dynojet stage1.dzieki za pomoc
kamil84848
Podawacz śrubek
 
Posty: 9
Rejestracja: 25 paź 2015, 12:43
imię: kamil
miejscowosc: Lwówek Śląski
garnek: n63

Re: dawka paliwowo powietrzna średnich i wysokich obrotów

Postautor: kosteg » 06 kwie 2017, 21:15

Ja przy serwisie jaki mnie czeka w tym sezonie (mam przelot od Edka) chcę z colortune się pobawić - no może nie samodzielnie ale jest we wroc serwis gdzie to mają - to chyba jedyny sposób "podglądu" składu mieszanki w dowolnym zakresie obrotowym.

https://www.youtube.com/watch?v=DbObVbaK-kw
73!
Awatar użytkownika
kosteg
Motocyklista
 
Posty: 371
Rejestracja: 21 kwie 2015, 10:51
Lokalizacja: Wrocław
imię: Marcin
miejscowosc: Wrocław
garnek: N86 / Exo 500


Wróć do Silnik

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron