Dziwne zachowanie dźwigni ssanis

Dziwne zachowanie dźwigni ssanis

Postautor: Lewyfocha » 11 paź 2017, 21:44

Hej
Czy w waszych Zr7 też jest tak że ssanie zaczyna działać od połowy dźwigni? Dodam że regulacja praktycznie nie istnieje :x Mechanik twierdzi że to mechaniczne że ten typ tak ma i zmiana linki guzik pomoze. Kosteg daj jakieś namiary napisz mi na priv jeśli chcesz spotkać na żywo zakręconego w Zr7s :D
Pozdrawiam
Zr7S
Lewyfocha
Motorowerzysta
 
Posty: 30
Rejestracja: 04 paź 2017, 15:04
imię: Paweł
miejscowosc: Wrocław

Re: Dziwne zachowanie dźwigni ssanis

Postautor: kosteg » 12 paź 2017, 8:28

Dźwignia ssania działa specyficznie jednak nie jest to działanie 0/1. Są stany pośrednie. U mnie po wyjeździe w Bieszczady i ogromie deszczu wymaga smarowania - niemniej stany pośrednie nadal istnieją. Upośledzone działanie dźwigni ssania jest domeną większego brata - ZRX. Może wizualnie zlustruj jak wygląda linka oraz jak wygląda jej podłączenie do gaźników. To zdecydowanie powinno być lepsze niż tylko opcja włącz ssanie i wyłącz ssanie.

P.S. - pisz pw to ustalimy cokolwiek. Ja ostatanio mało dostępny przez pracę jednak coś wykombinujemy (mimo dobrej pogody autem muszę jeździć grr).
73!
Awatar użytkownika
kosteg
Motocyklista
 
Posty: 372
Rejestracja: 21 kwie 2015, 10:51
Lokalizacja: Wrocław
imię: Marcin
miejscowosc: Wrocław
garnek: N86 / Exo 500

Re: Dziwne zachowanie dźwigni ssanis

Postautor: Lewyfocha » 12 paź 2017, 8:52

Panowie w ogóle zapomnieli dać kapturka na odmę łapał lewe powietrze i gasł. Teraz jest trochę lepiej ze ssaniem po ponownej regulacji mieszanki. Widziałem jak gościu w bandicie 600s operował ssaniem to jak w szwajcarskim zegarku rozumiem że tu tak nie będzie.
Zr7S
Lewyfocha
Motorowerzysta
 
Posty: 30
Rejestracja: 04 paź 2017, 15:04
imię: Paweł
miejscowosc: Wrocław

Re: Dziwne zachowanie dźwigni ssanis

Postautor: kosteg » 12 paź 2017, 12:06

Ze stajni Kawasaki motocyklami ze ssaniem jeździłem raptem 3ma - GPZ, ZR i ZRX - we wszystkich mechanizm sterowania działał słabo z czego ZRX to w zasadzie włącz/wyłącz (czytałem też już o tym kiedyś w teście tego motocykla). W pozostałych motocyklach ze ssaniem jakimi jeździłem zwykle działało to lepiej choć nie zawsze (GS 400 miał coś bardzo zbliżonego do ZR).

Ostatnio jednak się zastanawiałem czy aby potrzeba czegoś wiecej - odpalasz ssanie, ma pozwolić rozkręcić się silnikowi i je wyłączasz. Ja do tego dodaje po chwili ustalenie go "na pół gwizdka". Tyle i tylko tyle.
73!
Awatar użytkownika
kosteg
Motocyklista
 
Posty: 372
Rejestracja: 21 kwie 2015, 10:51
Lokalizacja: Wrocław
imię: Marcin
miejscowosc: Wrocław
garnek: N86 / Exo 500

Re: Dziwne zachowanie dźwigni ssanis

Postautor: Lewyfocha » 12 paź 2017, 17:48

W sumie racja nikt strzelać ze ssania nie będzie. Dostałeś e-mail odemnie? Łatwiej by mi było wytłumaczyć przez telefon ale spróbuję tutaj. Moto słabo schodziło z obrotów w sensie na wysokości 2 tysięcy wrecz zatrzymywail się na chwil kilka i dopiero na 1,300 schodził , panowie odkrecili jeszcze śruby z mieszanką teraz jest już 3,75 obrotu. Zauważyłem coś takiego że trudniej mi się rusza muszę go bardziej na obroty wrzucić. Przy początku dodawania gazu jak by pojawiała się dziura. Teraz drugi wkręt jak w aucie jebniesz gazu to aż Buda się buja w moto mam coś takiego że zaczynam dodawać gwałtownie gazu i na samym początku czuję coś takiego jak by szarpnięcie puknięcie jak byś lekkiego klapsa pod jajka dostał nie rusza się motocykl tylko to czuć jak takie puk hehr I nie występuje to na obrotach gdy dodaje gwałtownie tylko jak zaczynam od 1,300 później mogę dodawać a moto ino gwiazda. Podejrzewam że mieszanka jest za bogata a na pewno że kierowca piz... jak maszyna gwizda :D
Zr7S
Lewyfocha
Motorowerzysta
 
Posty: 30
Rejestracja: 04 paź 2017, 15:04
imię: Paweł
miejscowosc: Wrocław

Re: Dziwne zachowanie dźwigni ssanis

Postautor: kosteg » 12 paź 2017, 22:02

Nic nie przyszło. Wysyłaj wiadomości (nie maile) przez forumowa skrzynkę będzie łatwiej.

Co do regulacji to odnoszę wrażenie, ze to jakaś zabawa w ciuciubabkę a nie poważne podejście. Świeczki nowe analizator spalin i ustawiasz. Zaczynajac oczywiście od ustawień fabrycznych. A jak się nie da inaczej to aby zobaczyć co się dzieje w cylindrze colortune kombinujesz.


Klepane na kolanie...
73!
Awatar użytkownika
kosteg
Motocyklista
 
Posty: 372
Rejestracja: 21 kwie 2015, 10:51
Lokalizacja: Wrocław
imię: Marcin
miejscowosc: Wrocław
garnek: N86 / Exo 500

Re: Dziwne zachowanie dźwigni ssanis

Postautor: Lewyfocha » 12 paź 2017, 22:13

Właśnie tak tam robią ciuciubabka :( a przed każdą próbą muszę czekać powyżej godziny aż ostygnie żeby rączek nie potopił mechanik. Zmieniłem olej biegi wchodzą lepiej ciszej i jak by mocy nabrał tak popiernicza ten motor że jestem mile zaskoczony. Tylko te wredne obroty lubią się przy 2 tysiącach przywiesic i nie schodzi płynnie do nominalnych. Już miałem schize nie odezwałeś się na telefon że pomyślałes że Świr numer swój obcemu podał heh. Jesteś dla mnie wzorem do naśladowania jeśli chodzi o pasje z moto a kto nie ryzykuje Poznania wartościowych forumowiczów ten jeździ po kiepskich warsztatach :(
Zr7S
Lewyfocha
Motorowerzysta
 
Posty: 30
Rejestracja: 04 paź 2017, 15:04
imię: Paweł
miejscowosc: Wrocław


Wróć do Silnik

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron